Jotta voisimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, käytämme sivuillamme evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Learn more.

Kysymyksia ja Vastauksia
Tästä löydät vastukset yleisimpiin kysymyksiin. Lue ne ennen kuin otat meihin yhteyttä.
- • Onko tilaukseni lähetetty?
- • Voinko vaihtaa tilaukseni postitusosoitetta?
- • Kuinka kauan toimitus kestää?
- • Minulla ei ole luottokorttia. Voinko maksaa pankkisiirrolla?
- • Onko maksaminen turvallista verkkosivustollanne?
- • Tilaukseni on peruutettu. Kuinka voin maksaa sen?
- • En pysty käyttämään uuden asiakkaan tarjousta.
- • Mikä on tietosuojakäytäntönne?
- • Miltä paketti näyttää?
- • Kuinka saan tilaukseni?
- • Lähetä meille sähköpostia, jos sinulla on lisää kysyttävää.
Onko tilaukseni lähetetty?
Automaattinen vahvistusviesti lähetetään sähköpostitse aina, kun tilauksen rahtikirja tulostetaan. Jos saat kyseisen sähköpostin, jossa on lähetyksen numero, se tarkoittaa, että tilauksesi on lähetetty. Sinun pitäisi saada lähetyksen vahvistus 24 tunnin kuluessa tilauksesi tekemisestä (mutta perjantaina klo 13 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään kuitenkin vasta seuraavana maanantaina). Jos et saanut vahvistusviestiä, kirjaudu sisään tilillesi ja tarkista, että sähköpostisi on oikein. Ylös
Voinko vaihtaa tilaukseni postitusosoitetta?
Jos tilaustasi ei ole lähetetty, toimitusosoitetta tai vastaanottajan nimeä voidaan muuttaa. Jos olet jos saanut lähetyksen vahvistuksen, emme voi taata, että toimitusosoite voidaan muuttaa, sillä tilauksesi on jo saattanut lähteä varastolta. Jos tilauksesi on jo lähtenyt varastolta, ei tilausta voida enää pysäyttää eikä mitään muutoksia voida enää tehdä osoitteeseen. Ota meihin kuitenkin yhteyttä mahdollisimman nopeasti lähettämällä sähköpostia. Ylös
Kuinka kauan toimitus kestää?
Pidämme yllä laajaa varastoa voidaksemme lähettää kaikki tilaukset 24 tunnin sisällä (paitsi viikonloppuisin). Kaikki lähetykset toimitetaan 1. luokan postissa, ja normaali toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Mikäli tilauksesi ei ole saapunut 5 arkipäivän kuluttua, odota vielä pari päivää ennen kuin otat meihin yhteyttä, sillä tilauksesi on voitu lähettää väärään lajittelukeskukseen ja voinut viivästyä sen vuoksi. Voit myös tarkistaa, että osoitteesi on oikein ja että postilaatikossasi tai ovessasi on nimesi näkyvillä. Ylös
Minulla ei ole luottokorttia. Voinko maksaa pankkisiirrolla?
Emme tällä hetkellä hyväksy pankkisiirtoa suorana maksutapana. Jos kuitenkin luot tilin Paypal- tai Moneybookers Skrill -palveluun, voit helposti siirtää rahaa pankistasi Paypal- tai Moneybookers-tilille ja maksaa sitä kautta verkkosivustollamme, vaikka sinulla ei olisi pankki- tai luottokorttia. Ylös
Onko maksaminen turvallista verkkosivustollanne?
Otamme verkkosivustomme turvallisuuden erittäin vakavasti. Tehtyäsi tilauksen sinut ohjataan automaattisesti maksusivulle. Maksusivu ei ole verkkosivustojemme isännöimä, ja kaikki tiedot salataan 128-bittisellä SSL:llä. Selaimesi osoiterivissä näkyvä munalukko osoittaa, että tapahtuma on turvallinen. Lisäksi turvallisuuden lisäämiseksi emme tallenna tai säilytä korttitietojasi, kun maksat pankki- tai luottokortilla. Maksumme käsittelee Wirecard Bank AG (www.wirecard.com). Ylös
Tilaukseni on peruutettu. Kuinka voin maksaa sen?
Emme käsittele tai lähetä tilausta, mikäli emme saa maksujärjestelmän vahvistusta maksutapahtuman suorittamisesta tilauksen tekemisen jälkeen (tilauksen vahvistussähköpostia ei lähetetä). Et voi maksaa tilausta, joka näkyy ei-aktiivisena/peruutettuna järjestelmässämme. Tilanne ratkeaa parhaiten niin, että teet uuden tilauksen ja tällä kertaa suoritat maksun onnistuneesti. Ylös
En pysty käyttämään uuden asiakkaan tarjousta.
Tarkista, että olet rekisteröitynyt ja kirjautunut sisään tilillesi lisätessäsi uuden asiakkaan tarjousta ostoskoriisi. Tarkista myös, että et käyttänyt uuden asiakkaan tarjousta edellisessä tilauksessasi, sillä tarjouksen voi käyttää vain kerran taloutta ja/tai tiliä kohti. Jos käytit tarjouksen edellisessä tilauksessa, joka näkyy ei-aktiivisena tai peruutettuna järjestelmässämme maksun hylkäämisen vuoksi, lähetä meille sähköpostia voidaksesi hyödyntää tarjouksen. Ylös
Mikä on tietosuojakäytäntönne?
Kunnioitamme asiakkaidemme yksityisyyttä. Kaikki verkkosivustollemme annetut tiedot säilytetään turvallisesti palvelimillamme, eikä niitä jaeta minkään kolmannen osapuolen kanssa. Keräämme vähäisiä tietoja sinusta, kuten osoitteen, nimen tai puhelinnumeron, ainoastaan voidaksemme käsitellä tilauksesi tai ottaa sinuun yhteyttä tarvittaessa. Sinulla on milloin tahansa mahdollisuus kirjautua tilisi ohjauspaneeliin ja muokata tai poistaa mitä tahansa tietoja. Mikäli et halua jättää mitään tietoja tilauksen tekemisen jälkeen, voit lähettää meille sähköpostia, ja me poistamme tilisi (ota huomioon, että menetät näin palkkiopisteesi). Emme lähetä uutiskirjeitä tai mainoksia asiakkaille ilman heidän nimenomaista suostumustaan. Ainoat sähköpostiviestit, joita lähetämme, ovat tilin luomisen vahvistus, tilauksen vahvistus, lähetyksen vahvistus ja ilmoitus bonuspisteiden voimassaoloajan päättymisen lähestymisestä. Ylös
Miltä paketti näyttää?
Lähetämme kaikki normaalikokoiset tilaukset nimettömässä valkoisessa kirjekuoressa. Rahtikirja saattaa sisältää tulliselvityksen, jossa sisällön kuvauksena on "Elastic Sheath" (elastinen kuori). Ylös
Kuinka saan tilaukseni?
Saat tilauksesi suoraan postilaatikkoosi. Jotkut tilaukset eivät kuitenkaan mahdu postilaatikkoon, jos kirjekuori on paksumpi kuin postilaatikon aukko (normaalisti 3 - 4 cm). Siinä tapauksessa saat postilaatikkoon lähetysilmoituksen, jossa kehotetaan noutamaan kirje tavanomaisesta noutopaikasta. Jos et nouda pakkausta tietyn ajan kuluessa (normaalisti 2 viikkoa), tilauksesi lähetetään automaattisesti takaisin meille. Ylös
Lähetä meille sähköpostia, jos sinulla on lisää kysyttävää:
Jos et löytänyt vastausta edellisistä aiheista, asiakaspalvelumme lähettää sinulle mielellään vastauksen 24 tunnin kuluessa. Sähköpostiosoitteemme on info@kondomishop.fi. Ylös